vrijdag 3 november 2017

Kerst 2017 komt nu al heel dichtbij

Het is inmiddels al weer november en wat is het vroeg donker 's avonds. Bijna tijd voor de kerstboom gelukkig. Ik steek nu weer graag een paar kaarsen aan 's avonds voor wat extra gezelligheid.

Een winkel waar je altijd goed kan slagen voor de Kerst is Xenos. Ik zat al vast even te kijken voor kaarsen en wat extra servies wat ik nog nodig heb. Keus genoeg bij Xenos ik vind de borden in diverse kleuren ook erg gezellig.

Toen kwam ik deze kerstballen tegen erg leuk en ook nog voor een goed doel. Ik vind het nog steeds te erg voor woorden dat er kinderen zijn die zonder dit soort acties geen fijne Kerst kunnen hebben maar het is nog steeds zo dat er veel arme gezinnen in Nederland zijn.

leuke kerstballen waar je ook nog een goed doel mee steunt
Simpele originele Kerstballen erg leuk bedacht vind ik de teksten ook er zijn diverse varianten.

Xenos actie in samenwerking met Linda Foundation ook online te bestellen KLIK HIER

Hier onder kort maar krachtig uitgelegd wat je steunt met het kopen van deze kerstballen.


Ik hoop dat veel mensen hier aan mee doen de kerstballen kosten 1.99 Euro per stuk.

Hele goede originele actie van Linda Foundation voor Kerst 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten