maandag 21 december 2015

Laatste voorbereidingen voor Kerst 2015

Wat betreft de boodschappen is dit weer een lastige Kerst er moet voor 3 dagen eten in huis gehaald worden dus dat vereist wat planning.

Natuurlijk hebben we allemaal weer teveel in huis...je doet ook niet zo veel met deze dagen en je eet eens wat extra tussendoortjes dus het diner en de lunch hoeft ook niet zo uitgebreid. Je wilt toch wel wat extra's en wat lekkers.

Kortom het vraagt wat organisatie mijn tip maak lijstjes ga niet zo de winkel in dan wordt het erg lastig.


boodschappen doen voor Kerst 2015
Maak een planning en zorg dat je het menu rond hebt. Vergeet vooral ook niet de dagelijkse dingen.

Toiletpapier, afwasmiddel, vaatwastabletten, eten voor de huisdieren, kaarsen, servetten,

Een beetje gek misschien maar ik wil met Kerst ook altijd bed met schoon beddengoed dat hoort er voor mij ook bij en dan lekker lang uitslapen.

Zet hem op en ben je wat vergeten geen probleem wees een beetje creatief.

Ik denk dat ik zondag een lekkere pan groentesoep maak met btoodjes met al het lekkers dat waarschijnlijk nog over is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten