dinsdag 24 oktober 2017

Sfeervolle kerst gif plaatjes met beweging Kerst 2017

Hoe gaan we iedereen een goede Kerst en een Gelukkig 2018 wensen ?

Ik merk zelf ook dat ik dit steeds meer digitaal doe. Vorig jaar aan wat oudere familieleden zonder computer nog een echte kerstkaart gestuurd.

Het is ook wel erg makkelijk om een app of facebook bericht te maken met je goede wensen.

Ik houd er wel van om deze dan een beetje aan te kleden en ik ben gek op glitters zeker in de donkerste tijd van het jaar.

Het verzamelen van leuke plaatjes is dus al begonnen en via internet is er zoveel te vinden. Hier een paar plaatjes die ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken.

( rechts klikken en downloaden )



sfeervol Kerstplaatje met vallende sneeuw gif


heerlijk zo met die brandende open haard kerst.gif
altijd gezellig een Disney Kerst gif


heel moderne kerst.gif toch sfeervol 

altijd goed brandende kaarsjes kerst.gif

gezellige woning in de vallende sneeuw kerst.gif

prachtig nostalgische kerst.gif met kerstboom en brandende open haard 
Ik word hier wel blij van wat een gezellige plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten