zondag 9 december 2018

Even wat anders over de Kerst sturen jullie nog kerstkaarten ?

De jaarlijkse stress het sturen van de kerstkaarten pfff. Meestal ben ik te laat dit jaar heb ik het dit weekend al gedaan.

Ik heb alleen kaarten gestuurd aan oudere mensen die ik niet via app kan bereiken.

Zo geen zin in om kaarten te schrijven, wel altijd leuk om te ontvangen maar vind het toch een beetje achterhaalde gewoonte.

Hier bijvoorbeeld in de straat is het gewoonte om bij alle buren een kaartje in de bus te stoppen. Best gezellig maar je zit zo weer een paar uurtjes te schrijven.

Dus mijn besluit om hier niet meer aan mee te doen. Oudere en misschien wel eenzame mensen ( meer als je denkt ) zeker een kaartje sturen.

Ik werk ook als thuiszorg hulp en zie hoe veel mensen alleen zitten en dan ontzettend blij zijn met een kaartje in deze donkere dagen.

Via de app gewoon een gezellig gifje met fijne feestdagen voor de overige familie en vrienden.

Hier een paar voorbeelden.

Hier een link naar een website waar je veel mooie digitale kerstkaarten kunt vinden KLIK HIER

kerstkaart voor de poezenliefhebber met sneeuw gezellig


kerstkaart digitaal kerstdagen nieuwjaar 2019 

glitter kerstkaart voor app nieuwjaar 

gezellige kerstkaart om digitaal te versturen met glitter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten