zaterdag 13 september 2014

Aftellen tot Kerst 2014 en kerst gif glitter plaatjes voor uw uitnodiging voor het kerstdiner

De tijd gaat weer reuze snel, zo na de zomervakantie hebben we nog een paar maanden tot de Kerst.


Gratisaftellen.nl

Iedereen wil met de Kerst toch meestal wel wat extra's doen en gezellig met vrienden of familie samenzijn.

Hoe ga jij je gasten uitnodigen ?  Tegenwoordig gebeurt dit steeds vaker via email. Maak er wat leuks van en voeg een plaatje toe aan je uitnodiging.

Hier een aantal plaatjes die je kunt kopiëren voor je email uitnodiging voor Kerst en ja ik houd wel van een beetje glitters.

Glitter kerstboom gif

Blauw versierder kerstboom

engelen plaatje

winterhuisjes kerst

Ook leuk alleen een lijn onderaan je uitnodiging zie hieronder voor een paar feestelijke voorbeelden.

kerst lijn voor uitnodiging

leuke kerst gif

kerstlijn voor email of  website
Je kunt ook voor wat meer nostalgische plaatjes kiezen als dit meer je stijl is.

nostalgisch kerstplaatje met koets

kerst, sneeuw, boerderij plaatje

Kerst duurt nog even maar een goede voorbereiding is het halve werk. Ook ik neem me ieder jaar weer voor volgend jaar doe ik het anders en loop ik niet de laatste weken te stressen. 

Hoop dat het me dit jaar echt lukt om de voorbereidingen op mijn gemak te doen.

VOORBEREIDING KERST 2014

Gastenlijst maken
Menu uitzoeken ( en eventueel uitproberen ) 
Heel georganiseerd boodschappen doen ! 

Houdbare dingen ruim op tijd kopen.
Zorgen voor mooi tafelkleed + servetten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten